Butlletí digital - Nº23 22 de novembre de 2007   digital.cruzroja@cruzroja.es

Manual de Gestió Local en format CD

Text: Víctor Ladrón de Guevara.
Traducció: Xavier Costa
Foto: Creu Roja

Acaba d’editar-se el Manual de Gestió Local, dirigit al conjunt de la xarxa territorial de la Institució.

L’edició del manual l’ha impulsat la Comissió Nacional d'Acció Local i l’ha elaborat el Departament de Voluntariat i Desenvolupament Local amb la col·laboració de diferents àmbits territorials.

El manual neix davant la necessitat de posar a disposició dels òrgans de govern i de les àrees de gestió un únic document que recopili les eines, instruments i recursos que la Creu Roja disposa i que van dirigits a l'enfortiment de les capacitats de la xarxa territorial.

Es tracta d'una material que recull la normativa vigent, orienta sobre l’estructura organitzativa bàsica de les Assemblees Locals, identifica les tasques i funcions dels equips i defineix els esdeveniments de la vida diària d'una Assemblea Local facilitant eines i instruments per a la planificació, seguiment i avaluació de l'acció local.

A través de la seva aplicació aconseguirem una Creu Roja cada vegada més dinàmica i eficient.

El Manual de Gestió Local és disponible a: www.cruzroja.es/gestionlocal

Enllaços

INTERNET: Primer máster de gestión del
     cicle de projectes