Butlletí digital - Nº32 29 de setembre de 2008   digital.cruzroja@cruzroja.es

PREMIS REINA SOFIA CONTRA LES DROGUES 2008

La Fundació per a l’Atenció a les Toxicomanies de la Creu Roja Espanyola (CREFAT) ha convocat la 17ena edició nacional i la 8ena edició iberoamericana dels Premis Reina Sofia contra les Drogues en les modalitats de: "Labor Social", "Mitjans de Comunicació" i "Prevenció en l'Àmbit Educatiu i Comunitari".

Labor Social: Podran optar a aquest premi les entitats públiques o privades, corporacions, associacions, empreses, etc., que es distingeixin per la seva labor de promocionar la participació social en el desenvolupament de projectes i programes de prevenció, assistència i integració social.

Mitjans de Comunicació Social: Podran optar al premi les persones físiques autores d'informacions, reportatges, articles d'opinió, investigacions periodístiques, etc., publicades o emeses en qualsevol mitjà de comunicació espanyol durant l'any 2008; i els mitjans de comunicació espanyols que, durant el període citat, hagin destacat per la seva labor informativa en el camp de la prevenció, assistència i normalització de les drogodependències, així com per un tractament desdramatitzador del problema.

Prevenció en l'Àmbit Educatiu i Comunitari: Podran optar al premi centres d'ensenyament primari o secundari, públics o privats, i altres entitats com empreses, associacions veïnals, etc., que desenvolupin programes i projectes educatius d'hàbits de vida saludables i prevenció de drogodependències.

8ena Edició Iberoamericana: Podran optar persones físiques, organitzacions, entitats públiques i privades, fundacions, mitjans de comunicació, etc. que realitzin a Llatinoamèrica una labor preventiva, rehabilitadora i integradora a l'àrea de les drogodependències.

El termini de presentació dels treballs finalitza el 18 de febrer de 2009.

Text: Miguel Ángel Rodríguez

Enllaços

INTERNET: Primer máster de gestión del
     cicle de projectes