Inici | Creu Roja | Mail
Butlletí digital - Nº 58 24 marzo 2011

La Creu Roja presenta la campanya "Et correspon. Ens correspon"

Conciliació de la vida laboral i familiar

“Et correspon. Ens correspon”, és el nom de la campanya engegada en el marc d'un conveni entre la Creu Roja i la Secretaria d'Estat d'Igualtat i cofinançada pel Fons Social Europeu a través del Programa Operatiu Lluita contra la Discriminació 2007-2013, i en col•laboració amb l'Obra Social “la Caixa”.

L'objectiu principal de la campanya és sensibilitzar empreses i públic en general sobre el repte que suposa la conciliació de la vida personal, familiar i professional, no només per aconseguir la igualtat entre homes i dones al mercat laboral, sinó com a benefici per a tota la societat i que el camí per aconseguir-la és la corresponsabilitat de persones i institucions.

La campanya té com a acció principal una exposició d'imatges i vinyetes, i a Catalunya de moment s’ha presentat a l’estació del Tren d’Alta Velocitat Figueres- Vilafant (Alt Empordà) i que durant els pròxims dies s'exhibirà en altres ciutats. L'exposició, que ha estat possible gràcies a la col•laboració desinteressada d'humoristes gràfics com Nani, Davila, Forges i Padylla entre d’altres per reflectir amb humor i ironia uns dels grans reptes de la nostra societat, els problemes per conciliar la vida personal, familiar i laboral. A través d'aquestes vinyetes es pretén sensibilitzar sobre les conseqüències que la falta de corresponsabilitat suposa per a tota la societat i especialment per a les dones al mercat laboral.

La campanya inclou també altres actuacions dirigides expressament a les empreses amb l'objectiu de promoure una reflexió sobre el paper tan rellevant que juguen en aquest àmbit i convidar-les a prendre mesures que afavoreixin la conciliació.

Totes les actuacions de la campanya es poden consultar a: www.tecorrespondenoscorresponde.org

Enlaces de Interés
INTERNET: Cursos a distancia
www.cruzroja.es/sembramosvida