Contestamos as preguntas que poidas ter
Alta
Como solicito o servizo?
Podes chamarnos ao teléfono gratuíto 900 100 333, de luns a venres de 09:00 a 21:00, ou a través de calquera oficina de Cruz Vermella.
Que requisitos fan falta para solicitar o servizo?
Non fai falta ningún requisito. Calquera persoa que o desexe pode solicitar o servizo de forma sinxela e sen apenas trámites, xa sexa chamando ao teléfono gratuíto 900 100 333, de luns a venres de 09:00 a 21:00, ou en calquera oficina de Cruz Vermella.
Pódese solicitar en calquera provincia?
Desde Cruz Vermella ofrecemos o servizo na Península, Baleares, Canarias, Ceuta e Melilla.
Cantos días tardan en instalalo?
Unha vez que se confirman os datos, fíxase unha cita e nun prazo de 7 días laborables podes gozar do servizo.
Avaría
Que ocorre se se vai a luz?
En caso de fallo eléctrico, o terminal continúa funcionando polo menos 48 horas, xa que dispón de batería propia. Tamén envía un sinal ao centro de Cruz Vermella para avisarnos.
Se se estraga ou avaría, teño que pagar por un novo?
Sempre que a avaría non sexa consecuencia dun mal uso, nós encargámonos da reparación ou substitución sen custo engadido.
Baixa
Pódome dar de baixa en calquera momento?
Tal e como se indica no documento de alta, podes darte de baixa en calquera momento cun aviso previo de 30 días, excepto casos de forza maior. Para iso, preme o botón do terminal ou do pulsador e infórmanos.
Custodia de chaves
Se teño un servizo que inclúe custodia de chaves, están seguras?
As chaves que custodiamos atópanse en estancias con acceso restrinxido e utilízanse única e exclusivamente en caso necesario, controlando durante todo o proceso quen as ten.
Urxencia
Se estou mal e premo, pero non podo falar, como actúan?
Se premes pero non podes falar, verificamos que sucede e mobilizamos os recursos necesarios, xa sexan persoais ou de urxencia. Tamén facemos un seguimento posterior ata comprobar que todo está solucionado.
Se me pasa algo, vén unha ambulancia de Cruz Vermella?
Analizamos cada situación de forma individual. Se é necesario que acuda unha ambulancia, mobilizamos os servizos médicos do teu hospital de referencia.
Funcionamento
Onde se coloca o terminal?
O profesional de Cruz Vermella busca o sitio máis adecuado para que o terminal funcione correctamente.
O pulsador funciona fóra da casa?
O pulsador funciona dentro do domicilio desde calquera estancia. Se necesitas tamén cobertura fóra de casa, dispoñemos doutras solucións.
O pulsador pódese mollar?
Si, está deseñado para poder mollarse, polo que se debe levar posto mesmo no baño ou na ducha.
O pulsador ten micrófono?
O pulsador activa o mans libres do terminal e permite falar desde calquera estancia da casa.
Escóitanme desde calquera parte da casa?
O terminal dispón dun potente altofalante que activa o mans libres, o que permite falar desde calquera estancia da casa.
Podo chamar a calquera hora do día?
O noso centro de atención está operativo as 24 horas, os 365 días, polo que podes chamar sempre que o necesites.
Que ocorre se pulso sen querer?
Podes pulsar todas as veces que o desexes, querendo ou sen querer. Sempre estamos ao teu lado para o que necesites
Pódese solicitar o servizo sen ter liña de teléfono? Si
Si, dispoñemos de terminais que permiten ofrecer o servizo aínda que non se teña liña de teléfono fixa.
Se caio, como o sabedes?
Ofrecemos dispositivos que detectan caídas e que, sen necesidade de premer, avisan o centro de atención de Cruz Vermella para que comprobemos o que ocorre.
Se me pasa algo, avisades a miña familia?
Cando solicites o servizo, pedímosche, entre outros, datos de familiares ou persoas próximas para avisalas en caso necesario.
Se teño algunha cita médica ou necesito tomar medicación, avisádesme?
Algúns dos nosos servizos inclúen este tipo de avisos para as persoas que os necesiten.
Eu saio moito. Hai algunha solución que me sirva dentro e fóra da casa?
Si, a teleasistencia móbil permíteche sentirte tranquilo e seguro tanto dentro como fóra da casa.
Perfís
A que idade se solicita a teleasistencia?
Estes servizos axudan a calquera persoa, independentemente da súa idade, que queira sentirse tranquila, segura e acompañada.
Existe algunha solución para persoas con deterioración cognitiva?
Temos o servizo LoPe que ofrece apoio e axuda para os familiares de persoas con deterioración cognitiva.
Hai servizos adaptados para persoas con diversidade funcional?
Cruz Vermella ofrece servizos inclusivos e accesibles para persoas con diversidade funcional auditiva, física e/ou visual.
Teño que tomar a tensión todos os días, pero ir ao centro de saúde cánsame.
Co noso servizo Cóidate+ podes tomar a tensión na casa e saber que, se se detecta algo fóra de normal, te avisaremos para que acudas ao médico.
Vacacións e ausencias
Se marcho de vacacións, podo seguir gozando do servizo?
Si, temos terminais que se poden trasladar cando marches de vacacións, xa sexa á praia ou á montaña.
Se me vou uns días, teño que avisar?
Se vas estar fóra máis de dous días, preme o botón para informar o centro de Cruz Vermella e avísanos tamén cando regreses.
Datos persoais
Como se tratan os meus datos persoais?
Os datos persoais que recollemos inclúense nun ficheiro do que é responsable Cruz Vermella Española e axudan á xestión do servizo de teleasistencia. Cumprimos co establecido en relación coa protección de datos e, en concreto, no Regulamento UE 2016/679, xeral de protección de datos (RXPD). Se queres saber máis sobre isto, fai clic aquí.
Debo comunicar se hai algún cambio nos meus datos?
Si, é moi importante que nos avises se hai algunha modificación, xa sexa teléfono, contactos ou enfermidades para poder prestarche atención e atenderte correctamente.